ဒုတိယႏွစ္အၿပီးမွာ ပုဂံကို ခရီးထြက္ခဲ့ရတယ္၊ ပုဂံဘုရားေတြတိုင္းတာဖို႕တဲ့၊
ရန္ကုန္က ေက်ာင္းသားေတြနဲ႕ စုၿပီး တိုင္းတာ ေရးဆဲြခဲ့ရတာေလ၊ အေျခခံပညာေလာက္သာ တတ္ေသးတဲ့
သူမတို႕က အဖဲြ႕၀င္အျဖစ္ ကူညီရုံပဲ၊ (ဒုတိယႏွစ္မွာကတည္းက ဆရာၾကီးျဖစ္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ ပုဂံသားခိုင္၀င္းလတ္တို႕က
လဲြရင္ေပါ့ေလ)၊ တိုင္းတာေရးဆဲြရင္းနဲ႕ ေရွးေဟာင္းအေဆာက္အအံုေတြရ႕ဲ ဗိသုကာလက္ရာနဲ႕ တည္ေဆာက္ျခင္းနည္းပညာကို
တဖက္တစ္လမ္းကေန သိေစခဲ့တာပဲလို႕ ေနာင္ေသာအခါမွာေတာ့ သေဘာေပါက္ခဲ့ပါတယ္၊ အဲဒီတုန္းကေတာ့
အဲဒါေတြ သေဘာေပါက္မယ့္အစား သူမက ပုဂံရဲ႕ဆည္းဆာအလွ၊ ပုဂံရာဇ၀င္ထဲက က်န္စစ္သား၊ မဏိစႏၵာတို႕ရ႕ဲ
ေျခရာေတြကိုသာ လိုက္ရွာေနခဲ့တာေလ။
ဒီဇိုင္းဆိုတာကိုေတာင္ သိပ္သေဘာမေပါက္ေသးေတာ့ ျမင္ေနက်
အေဆာက္အအံုပံုစံမ်ိဳးပဲ ဆဲြျဖစ္ခဲ့တယ္၊ ရိုးရိုးေလးမွာေတာင္ တည္ေဆာက္ျခင္းနည္းပညာကို
မနည္းေလ့လာၿပီး ဆဲြခဲ့ရတာပါ။
သူမ ေၾကာက္လိုက္ရတာ၊ နည္းပညာေတြကိုလည္း သိပ္မသင္ယူခဲ့ရေသးဘူး၊
ဂ်ဴရီမွာ ပါေမာကၡခ်ဳပ္က ေဆာက္လုပ္ပံုနည္းစနစ္ေတြကို မသင္ရေသးဘူးဆိုေပမယ့္ “သမီးဒီဇိုင္းရ႕ဲ
ေခါင္မိုးဘယ္လို တည္ေဆာက္မလဲဆိုတာ Common Sense နဲ႕ေျပာပါ” ဆိုေတာ့ ဒုကၡေရာက္လိုက္တာ၊
ေၾကာက္တာနဲ႕တင္ သူမ ဘာမွ မေတြးႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ သူမ မေျဖတတ္ဘူး ျဖစ္ေနခဲ့တယ္၊ ဂ်ဴရီကို
လာၾကည့္ၾကတဲ့အထဲမွာ ၿမိဳ႕ျပေက်ာင္းသား မိုးႏိုင္ဦးတို႕လည္းပါတယ္၊ အေနာက္ကေန အားမရ
ျဖစ္ေနခဲ့ၾကတယ္၊ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဆရာမၾကီးက ၀င္ကူေပးလို႕သာ သက္သာသြားေတာ့တယ္၊ ဆရာၾကီးက
“ဆက္ေမးရင္ ငိုေတာ့မွာ ထင္တယ္” လို႕ ရယ္သြမ္းေသြးၿပီး ျပန္ေခ်ာ့ေတာ့မွ အသက္ျပန္ရူဖို႕သတိရေတာ့တယ္၊
အဲဒီခံစားခ်က္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မွာ မဟုတ္ဘူး။
တကယ္ေတာ့ အေဆာက္အအံုတခုကို ဒီဇိုင္းလုပ္ရာမွာ တည္ေဆာက္ျခင္းနည္းပညာမသိပဲ
အႏုပညာတခုအေနနဲ႕ စိတ္ကူးပံုေဖာ္ၿပီး ေရးဆဲြလို႕ မရမွန္း တတိယႏွစ္မွာကတည္းက လက္ေတြ႕သိခဲ့ရတာပါပဲေလ။
ေရးသားသူ။ ။ ဗိသုကာ ႏွစ္
No comments:
Post a Comment